Ügyfélkapcsolat-kezelés a PTE-n

Fejlesztési és bővítési implementációt követően még egyszerűbb és valóban felhasználóbarát a PTE CRM rendszere, amely ma közel 1000 partner és hozzájuk kapcsolódóan mintegy 1400 kapcsolattartó adatát tartalmazza. 2024-ben összesen 281 új partner került be az adatbázisba.

A fejlesztés célja, hogy a PTE egyre kiterjedteb partneri köre mindenki számára láthatóvá váljon és a további kapcsolatépítést támogassa az adatbázisban található előzmények, és rögzített események által. Természetesen, szem előtt tartva a szenzitív adatok jogosultságszintű kezelését.

Részletesen

• Új Kapcsolatfelvétel, vagy Ajánlat rögzítése során, a K+F jellegű együttműködés kiajánlásáról az illetékesek automatikus jelzés kapnak. (innovacio@pte.hu)

• A felhasználok számára megkönnyíti a kapcsolattartást, hogy Microsoft integrációt kihasználva a CRM felületről is indíthatók Találkozók, Levelezések.

• Az Ajánlatkészítés ajánlattételi sablon használatának lehetőségével bővült.

• A Szolgáltatások menüben a PTE karok egyszerű kiválasztásának lehetősége bővült, valamint a Szakmai felelős menüpontból már a PTE teljes munkavállalói köre kiválasztható.

• A Szerződések nyilvántartásában lehetőség nyílt arra, hogy beállított szerződés lejárati dátum esetén a lejártakor a "Tulajdonos" részére figyelmeztető üzenetet küldjön a rendszer e-mail-ben.

• Kari kérésre „MIK partner?” adatmező látható „igen/nem” legördülő menüvel, a Partner nyitóoldalon az „Openup partner?” adatmező alatt.

A PTE által nyújtható szolgáltatások köre szintén megtalálható a felületen, így bárki számára áttekinthető a rendelkezésre álló szolgáltatási kör, mely tartalmazza a szolgáltatás leírását, a szolgáltatást nyújtó szervezeti egységet, illetve egy kattintással elérhető a szolgáltatás csatolt, egy lapos ismertetője (One Pager.) Az adatbázis jelenleg 88 szolgáltatást tartalmaz.

Az adatbázis építésben a Kancellária IGI és a hozzá kapcsolódó vállalkozások játszanak meghatározó szerepet. Megfontolandó, hogy elsősorban a külső vállalati és intézményi partnerek felé nyújtott szolgáltatásokat vagy kutatásfejlesztés és innovációs tevékenységet, tudásalapú szolgáltatást érintő események és igények kerüljenek rögzítésre, ezek alkossák a CRM gerincét.

További fejlesztés: a K+F szolgáltatások CRM-ben történő rögzítése.