Online esemény-nyilvántartás / MICE rendszer

A Pécsi Tudományegyetem 5/2024. számú rektori és kancellári együttes utasítása alapján 2024. évben elindult a PTE online esemény-nyilvántartási rendszerének működése.

A rendszer használatának célja, hogy biztosítsa az Egyetemen megvalósuló események, rendezvények átláthatóságát, tervezhetőségét. Célja továbbá az online esemény-nyilvántartási rendszer Meetings, Incentives Conferenses & Exhibitions (továbbiakban: MICE rendszer) kötelező alkalmazásának, ezáltal az eseménnyel járó feladatok, anyagi, személyi, tárgyi, infrastrukturális szükségleteinek és utánkövetésének biztosítása.

A hivatkozott szabályzat leszögezi, hogy minden innovációs eseményt szervező szervezeti egység köteles a naptári év október 31. napjáig a következő naptári évre vonatkozó, előzetesen tervezett eseményeket a rendszerben rögzíteni. Ilyen pl. a PTE Innovációs Napok, a Pollack EXPO Szakmai Kiállítás és Konferencia, az iExpo (KTK), a Simonyi Hackathon-Hallgatói Ötletverseny (KTK), az Agykutatás hete (ÁOK), a GYTK, a TTK Partnernap stb.

Ez idáig 13 darab innovációs esemény látható a rendszerben. Az események a PTE Műszaki és Informatikai Kara, Közgazdaságtudományi Kara, valamint a Kancellária Innovációmenedzsment és Gazdaságkapcsolati Igazgatósága rögzítette.

A felület csak a mice@pte.hu címen előzetesen regisztrált PTE dolgozók / felhasználók számára érhető el. Belépésre a fenti e-mail címre leadott név, jogkör, neptun/eha kód alapján, kizárólag PTE e-mail címmel lehetséges.

Az események rögzítésének folyamtát megkönnyítendő elkészült a PTE MICE VIR 1.0 felhasználói segédlet és annak részeként egy oktató video. Ez a verzió összetett eseményeket kezel részletesen egy felhasználóbarát felületen, iránymutatást ad a kevés tapasztalattal rendelkező rendezvényszervezőknek, vezetői hozzáféréssel szervezeti egységenként és/vagy teljes szervezetre szűrhető statisztikai adatokat ad, melyek egy kattintással excelbe exportálhatók.

Előkészítés fázisában van a bővebb funkciókat tartalmazó 2.0 verzió.