simpleSAMLphp login


Kreatív Ipar

Kreatív ipari szereplők személyes és online kommunikációja

Kulcsszavak: kommunikáció fejlesztés, menedzsment, imázsépítés, tréning, coaching, közösségi online felületek

Az akadémiai szférában folyó médiatudományi oktatás és kutatás jó gyakorlataira épülő saját élményű gyakorlati képzések (tréning, coaching) széleskörű támogatást nyújtanak a hatékony mindennapi kommunikációhoz, és alkalmassá teszi a kreatívipari szereplőknél rendelkezésre álló humán erőforrásokat az online kommunikációs feladatok ellátására. Tanácsadás formájában pedig mindkét területen folyamatos támogatást kínálnak a személyes és online vállalati kommunikációs stratégiák kidolgozásához és megvalósításához.

magyar

Médiumok és adatok – digitalizáció és kollaboráció

Kulcsszavak: digitizáció, élhetőbb urbánus környezet, mozgó tömegek, mozgó egyének, big data

A városi hálózatokon keletkező adatok és a várostervezés közötti összefüggések kialakítása a világ valamennyi nagyvároságban aktuális probléma. A tervezett szolgáltatások főként alapkutatások lebonyolítását, adatok értelmezését, különböző lehetséges forgatókönyvek létrehozására terjednek ki.

magyar
Feliratkozás RSS - Kreatív Ipar csatornájára